Flytten

nu har vi flyttat alla saker från lägenheten i granloholm. vi fick flytta in tidigare än väntat, som tur var :-)
de gick inte riktigt ihop när vi skulle flytta i slutet av juli, och vi fick inte flytta in förens i slutet augusti. :-P
en lite annorlunda situation skulle man ju kunna säga..

nu bor vi iaf i haga, och vi börjar få iordning hemma tack vara
familjens egna duracell kanin.... ;-P
finns inte något stop på henne riktigt, och för alla som känner min familj har med säkerhet
 inga problem att
lista ut vem de är. för er som inte vet, så kan jag berätta att de är min kära mor.
Anna-(duracell) Carina Wendle.

nu ska jag gå och se på harry potter :-)
hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0