Bikten

jag har läst historiens roligaste bok. bikten heter den, de är ingen vanlig bok utan
bekännerlser från vanliga människor.

några exempel.

-när jag var i Italien hade jag sex med en kvinna som visade sig vara en man.
jag blev så överraskad att jag gick därifrån, det är sånt som händer på film.

-jag har en tvångstankesom gör att ja känner ett starkt behov av att, under långa perioder, blunda när ja kör bil..
det har nu eskalerat och ja försöker hela tiden slå mitt förra rekord 
( de är på 32 sek)

-jag har fått mani på att onanera på jobbet. jag gör det varje kaffe rast på herrtoan och sen sprutar ja i behållarehn för flytande tvål. ingen har märkt det än för det blandas med tvålen.
jag kan bara inte sluta. (anonym bankman)  

.jag har lovat att flytta ihop med mitt ex för att få tillgång till snabbt bredband, men hon tror ja älskar henne
och vara vara ihop igen.
(per 24 student)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0