till helgen....


.....ska jag och Ida dra med några vänner ut till hennes stuga.
vi kommer åka dit på fredag, då kommer de bli någon drink till maten. (lugn mamma de kommer gå väldigt lugnt till ;-)  sen kommer vi att spela lite poker, haha vi får se hur de kommer gå.... :-P
på lördag kommer vi att åka lite skidor och pulka kanske till och med åka skridskor. självklart kommer vi ta med oss lite fika :-) dricka varm choklad och grilla korv med bröd.
 på kvällen ska vi se på film, sjunga sing star och bara mysa :-) 
senare på kvällen kommer malin upp och myser till det lite extra med oss.

söndag bir det hemfärd :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad synd att jag inte kan åka med, jag sörjer verkligen! (Ironi!) =P Får ta en helg i "casa del Dunbergo" någon helg framöver, jag lovar att det knäcker allt du tidigare gjort...=P Kram!

2008-01-15 @ 22:54:12
URL: http://dunberg.blogg.se
Postat av: Malin

hehe :P
du... vi kommer ha så sjukt kul i helgen ;)
men det är väl upp till bevis ;)
kram

2008-01-16 @ 09:33:12
URL: http://malinwendle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0