080426

Har du tagit denna av någon annan: Ja

Höger- eller vänsterhänt
: Hvänsterhänt

Humör just nu
: seg och glad

Favoritgodis
: choklad

Är det nåt du absolut inte äter
: Pölsa, surströmming!!!!!

Kläder just nu
: yonex jacka och mjukisbyxor

Musik just nu
: radio

Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då
: oj.. inte den blekaste

Sommarplaner
: hitta ett jobb!!

Fisk eller badkruka
: om det är varmt i vattnet är jag en fisk. ;)

Hur många kuddar sover du med
: har väl 5-6 st men använder bara två.
Favoritväder
: Solsken!

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med
:  en båt! vatten och en kille som kan köra båten ;P

Spelar du nåt instrument
: nope, har dock provat trumpet, piano, flöjt och gitarr.

Morgon- eller nattmänniska
: själv tycker jag att jag är en nattmänniska. men om du frågar som annan så håller dom nog inte med.  ;P

Sparare eller slösare
: slösare, usel på att spara

Bästa film: svår!! det varierar lite på olika kategorier

Tror på liv på andra planeter?: vet inte. kanske bor nån alien nånstans 

Kommer du ihåg din första kärlek: ja

Älskar du henne/honom fortfarande: nej

Har du några homosexuella vänner: ja

Tror du på mirakel
: nja

Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det är klart att det är möjligt

Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja mot de flesta så

Ser du på kärleken som ett misstag
: ööhh? nej. verkligen inte.

Hur många barn vill du ha när du blir stor:  2 eller 3. en flicka, en grabb och sen vill ja adoptera en :)

Bio eller promenad
: beror på vilket väder det är :)

Är du kittlig
: ja
Snarkar du: lite. men ja kan vara rätt underhållande när ja pratar i sömnen

Stjärntecken
: Lejon

Rädd för insekter
: Ja

Äckligaste insekten
: Spindlar

Det här är jag bra på
: Träna
Bästa bok
: vet inte

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja
: hm.... en superkraft som gör att man kan trolla precis de man vill ha eller dit man vill åka.

Vad vill du jobba som: med inredning/design
 
Chips, morötter eller godis: Godis

Pizza eller hamburgare
: hamburgare

Skriver du dagbok
: Blogg

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nåntans: har en tatuering i svanken

Stökigt eller välstädat (ditt rum, hus, lägenhet m.m. Helstökigt, men jag föredrar städat.

Gungar du på stolen
: nja.. inte allt för ofta ;P

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump
: Ja det har jag gjort. sommaren 07!

Vilken hand håller du gaffeln i : vänster

Saltar du på maten
: Ja det gör jag

Gillar du att sjunga
: ja det gör jag

Anser du att du är stark: jo.. lite kanske

Brukar du sola: Ja de få gånger solen är framme

Vad gör du om du får hicka: Hickar

Röker du: Nej,

Snusar du: Nej

Använder du knark: nej

Kaffe, te eller inget
: TE

Har du en besatthet
: nja... inte vad jag vet

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-26 @ 15:39:54
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0