Helgen som varit...

i fredags efter att varit på behandling för ryggen hoppade jag på bussen mot h-sand.
på bussen mötte jag joel, lite sällskap är alltid trevligt! =)
lite förvirrad hoppade jag av i stan där ja möttes av micke och benny.
vi fikade lite sen gick vi hem till micke för att göra oss klara för grillning hos nisse.
tyvärr så missade vi grillningen...
det var ett himla drag och jag hade väldans roligt :)
vid 23 gick vi in mot stan. och in på krogen.
där jag och nisse kastade pil en snabbis. sen begav vi oss vidare mot olearys.
vid 02 gick vi till big boy för att äta.. men dom stänget 00 i h-sand...
så vi fick nöja oss med en kyckling tallrik.
sen gick vi hem och sov! :)
lördagen tog jag 13.10 bussen hem.
när jag kom hem satte jga med vid datorn och letade lite jobb.. hittade några som lät bra.
kl 20 hämtade jag upp Micke N på videoteket.
vi åkte hem till samuel och såg på -hur tänker kvinnor?
svin kul!
vid 00 körde jag hem micke, sen åkte jag för att hämta min bror som festa loss på teatern med brudarna ;P
körde hem honom. åkte hem och sov.
söndagen sov jag nästan hela dagen...
allt som allt! en jätte kul helg!


Kommentarer
Postat av: Micke

Det var trevligt att du kom och hälsade på=) Hoppas du dyker upp fler gånger=) kram

2008-05-04 @ 23:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0