Gårdagens dummaste....

Löptränigen började 19, lite motigt tar jag mej dit.
Tänker att jag kan väl i alla fall löpa 2-3 varv. (ett varv = 2,1 km) Eftersom jag inte löp tränat på 5 månader.
Efter första är jag helt död!
Efter andra så känns det något bättre.
Efter tredje är jag död igen..
Då kommer vi till gårdagens dummaste beslut.
Har jag löpt 6,3 km kan ja ju lite gärna löpa lite till.....
Efter 5 varv så ligger jag döende på marken med kramp i benen.... då har jag löpt över 1 mil.
Jag står för gårdagens dummaste!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ja jag håller med. Du borde göra som syster din och välja soffan framför löpningen ;)

2008-07-23 @ 19:49:48
URL: http://carolinewendle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0