Utmanad

Utmanad

Blivit utmanad av min moster "Ullangullan".

1. Vad gjorde du för tio år sedan
gick i skolan. var 8 år.  och det var väl sommarlov vid den här tiden :)

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag.
Städa
äta middag
städa lite till
måla lite på en ny tavla
se en film
somna framför tvn

3. Godis jag gillar
Choklad
Popcorn
chips
ostbågar

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär.
- Göra mig skuldfri
- Köpa ett flottigt hus, och total renovera.
- köpa en båt, en bil. massa kläder och skor ;)))
- RESA!!!
- ge lite pengar till mamma och pappa.
- handla lite fina saker till pojken min :))
- aldrig sätta foten på jobbet igen.


5. Städer som jag bott i:
Sundsvall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0