allvarligt??!

först så stjäl någon min mobil!
sen idag när vi städade på skolan så hände en olycka.
jag fick ett slags medel på armen. som vi använder när vi gör rent screen ramarna
och ta bort färg. och det medlet innehåller 25% lut....
vilket fräter ganska bra....
så efter att råd frågat med skol sköterskan så åkte ja upp till
akuten, där oscar tog väldigt bra hand om mej :)
sen kom det in massa läkare och sköterkor som vill kolla
på min vackra skada.
dom konstaterade att det var ett område med ''död' hud.
och de funderade om de skulle ta hur från låret eller arslet
och sätta på det döda området. :S
i alla fall så slutade det med att jag blev om pysslad av oscar
och ska tillbaka om en vecka igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0