hemma igen

I tisdags så var det tänkt att ja skulle operera mej,
men jag belv hemskickad för dom hade inte tid för mej,
så jag fick en ny tid på torsdagen (igår).

klev upp 06.00 förberedde mej och hämtade upp mamma innan vi åkte till sjukhustet.
07.00 ''checkade'' jag in på rummet,  fick duscha och göra mej klar för operationen.
10.40 var det dax! rullade ner till operations salen där jag fick en nål i handen.
genom den skulle jag få narkosen.
somnade sakta in.......
sen vaknade jag upp och det finns inte ord för att förklara hur jag mådde.
efter några timmar på rummet så var det tid för hemfärd.

nu ligger jag hemma och återhämtar mej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss gumman, tänker på dig!

2008-05-30 @ 19:48:59
URL: http://ullangullan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0