Oväntat!

Efter att jag varit på gymmet igår, och kanske tog mej vatten över huvudet....
Måste inflika att jag inte har löptränat sen i somras!

Värmde upp men att jogga lite, sen 25 min senare efter snabb löpning i ''uppförsbacke''
så kändes det väldigt bra. Tänkte att jag skulle springa lite lite till..
25 min senare.......
Fortfarande inte trött, vad tusan!!
Blir trött då!!
så sista 10 minuterna drar ja på lite till..
Efter totalt 60 minuters hård lönpng så går jag jätte pigg från löpbandet.
Gör några rygg, ben och mag övningar innan jag ger mej därifrån.

Idag då??
Trodde inte jag skulle kunna ta mej upp ur sängen. Men oväntat nog så är det inte så farligt. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0